Ik heb altijd voorgevoelens bij één bepaald persoon, dan heb ik het gevoel dat hij achter mij staat, draai ik me om is het echt zo, het gevoel dat ik

hem tegenkom, kom ik even later ook echt tegen.. Ook een keer had ik een voorgevoel over wat hij gekocht had (nieuwe kleren) diezelfde dag zag ik hem met PRECIES die kleren als wat ik dacht.. ik vind dit best raar.. wat is dit precies? en waarom heb ik het bij precies hem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
luna400
12 jaar geleden
het kan wel zijn bij iemand waar je echte een hele goede band mee hem soort van telepathie ,ik heb t wel eens als ik denk aan iemand ,dat nog geen min later de tel gaat door die persoon ,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessante vraag, ben benieuwd naar de logische verklaring van Cryofiel/Marleen, als die het nog redden voordat ie verwijderd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is het hem juist, ik ken hem helemaal niet zo goed, hij zit bij mij op school en ik spreek hem bijna nooit.. daarom vind ik het zo raar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ga je later wel wat met hem krijgen maar weer je dat nu nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denken jullie dat ik het moet zeggen tegen hem? over mijn voorgevoelens? ik durf het niet, hij zal wel denken dat ik raar ben en aangezien ik hem nieteens zo goed ken..

Antwoorden (2)

Soort van telepathie. Of anderen mensen noemen het gewoon toeval..
Het is maar waar je zelf in gelooft.
Veel mensen hebben zulk soort dingen wel vaker.
Je denkt aan iemand, en diegene belt net op.
Ikzelf zie het als een soort telepathie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We evolueren naar dolfijnen :p
Er zit een klik misschien ook van zijn kant... Iemand uit je vorig leven.