Hoe kom ik van kater/moeheid af?

Vaak ga ik in de vakantie (zoals wat het nu zo goed als is) in het weekend zaterdag & zondag uit en ben ik dus maandag helemaal kapot, hoe zorg ik dat ik die dag niet al te moe ben?

Toegevoegd na 48 minuten:
Oke, dat van de kater valt wel mee, ik drink niet zo gek veel.
drie mixjes hooguit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet te veel alcohol, en toch actief zijn in het weekend. Niet te lang uitslapen op zaterdag, want dan slaap je zondag ook pas laat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De dag ervoor minder drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel. Gewoon stoppen waarmee je bezig bent. Want voor 2 avondjes lol, moet je 2 volle dagen boete. Lijkt mij geen goede zaak, ook niet voor je gezondheid