Wat doe je als je moet studeren en hoofdpijn hebt?

Gisteren na een feest voelde ik me draaierig en deze morgen ging het al beter. Maar nu moet ik studeren en ik kan me niet concentreren door hoofdpijn. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De antwoorden zijn eigenlijk al gegeven, maar ik wilde je even sterkte wensen!
Ook succes met het studeren op deze grauwe dag (ik zelf ben ook hard bezig, maar dat weer maakt me zo sloom.....)
Liefs Kirke

Het beste antwoord

Een paracetamol nemen en een half uurtje gaan liggen.
Of een groot glas water drinken en een half uurtje buiten wandelen. Daarna gaat het altijd veel beter.

Sterkte en succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Neem een paracetamol of een ibuprofen en ga weer lekker leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga dan altijd even liggen en neem een paracetamol.
Water drinken helpt ook of ijs.
Even douschen werkt bij mij het beste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leren met een open raam, frisse lucht kan erg goed helpen tegen hoofdpijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pffff nou neem een ibu en water.
Wat een lompe vraag zeg, kan je dat nou echt niet zelf verzinnen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
en hoe studeer je snel en waardevol