ik las net dat je kan aankomen door gebruik van maagzuurremmer, hoe werkt dit dan afname van metabolisme of meer trek?

van de andere medicatie wist ik het wel, maar kan nergens de reden van de maagzuurremmer vinden ook niet via google?kan iemand mij helpen ben echt nieuwsgierig.
hier staat hij in het rijtje:
http://www.lekker-in-je-vel.nl/artikelen/redenen_voor_gewichtstoename_medicijnen.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Mij lijkt dat doordat er minder maagzuur is voedsel langzamer wordt verteerd en er dus meer voedingsstoffen opgenomen worden waardoor je aankomt.