Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blijft het speeksel van de andere persoon echt drie maand in jouw mond als je met iemand gezoend hebt?

Dit hoorde ik. Laat het alsjeblieft niet waar zijn... Haha.
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Kimath
12 jaar geleden
Haha, grappig :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Getsie!!! Niet meer zoenen dus!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee joh, ze houdn je voor d gek, (degene die jou dat wijs gemaakt hebben). Het is echt niet langr dan de zoen duurt, je houddt de smaak van een pepermuntje toch ook nieet 3 maanden in je mond
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord slaat nergens op
-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord klopt helemaal hoor.
anneliez
12 jaar geleden
Alleen beetje onduidelijk geschreven, sorry, schuld van de wijn denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oke maar een pepermuntjes smaak kun je niet vergelijken met speeksel. Dat werkt namelijk heel anders ;-)
Nee dat speeksel niet, je kunt wel een nieuwe bacteriestam opdoen. Mensen hebben vele honderden soorten bacteriën in hun mond. Sommigen zijn niet zo prettig en kunnen je gebit aantasten, maar de meesten zijn ons behulpzaam met het verteren van voedsel. In ons hele darmstelsel hebben we vele duizenden verschillende soorten (zo'n 7000) waarvan de meesten ook nuttig of zelfs onmisbaar voor ons zijn. Ik zou er dus maar niet van wakker liggen, een volwassen sjouwt zo'n anderhalve kilo bacteriën met zich mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding