ik ben in 3 weken gewoon tien kilo aangekomen is dat erg ?

ik weet het dat kan niet maar togg ik voel me echt zo erg en ik heb geen strak buikje meer :-( wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lijkt me best erg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik was eerst 60 nu 70 ben 13 jaar en 173 lang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfde weegschaal??
Zelfde tijdstip van de dag?? Niemand kan je helpen.
Je kunt alleen jezelf helpen.
Er moet een reden zijn voor die 10 kg., want dat is veel, in drie weken tijd.

Antwoorden (3)

Erg is het nu ook weer niet, maar 10kg in 3 weken is wel redelijk veel.

Hoeveel woog je ervoor? En wat doe je nu anders waardoor je 10kg bent aangekomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet geen tussendoortjes en drink alleen water. Tijdens je maaltijden ook letten op wat je eet. Geen vet, en niets al te calorie-rijks.

Als je buikspieroefeningen doet voor- en na het slapen (sit-up's) heb je je buikje zo weer strak.

Succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vet heb je ook nodig, vet-loos eten zou totaal niet gezond zijn. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je niet tevéél vet binnenkrijgt.
10 kg aankomen op 3 weken is geen ramp. Maar het is ook niet normaal, tenzij je zwanger bent, of een of andere medicatie moet nemen. Als je daarvoor op je gewicht bleef en nu plotseling niet meer, moet daar een reden voor zijn. Ik zou dat toch met je huisarts bespreken en dan eventueel voedingsadvies van een dietist vragen.