Kun je ook goedkope zonnebloemolie als massageolie gebruiken?

Is het ook goed voor een droge huid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (5)

het kan wel maar er is niet voor niets een verschil, denk daar aan.
alle oliën kan je gebruiken voor massage, alleen is de ene wat beter dan de andere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet, zonnebloemolie is nl zuur en de PH-graad vd huid is dacht ik bais.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zelfs goed voor de huid, het versoepelt en verzacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is zeer goed, alleen zit er geen geurtje bijgemengd
puur natuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan prima.
Ik gebruik het vaak voor mijn droge handen.

Het voelt wat kleveriger en blijft wat langer zitten dan
de wat luxere massage en dat vindt niet iedereen prettig.
Dus als je het echt als massageolie wilt gebruiken
zou ik wel heel erg oppassen dat je vooral niet te veel neemt.
Bovendien ruikt het niet zo lekker, maar dat hoeft geen bezwaar te zijn.