wat voor pijnstillers gebruikte Michael Jackson

ik wist dat hij overleden was aan pijnstillers maar welke

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Michael Jackson is overleden aan een dodelijke hoeveelheid propofol. Dat staat in het autopsierapport van de lijkschouwer van Los Angeles, waarvan een stuk is overgenomen in rechtbankdocumenten die zijn vrijgegeven.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste andwoord

Andere antwoorden (4)

Vicodin, de pijnstiller die ook Michael Jackson gebruikte.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vicodin is een tablet met een combinatie van paracetamol en hydrocodone. Hydrocodon is in een groep van geneesmiddelen genaamd verdovende pijnstillers
fremar
13 jaar geleden
Het was propofol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Propofol,een narcose middel via injectie's toegediend. En n hele lijst met voor mij onbekende middelen,die lyst hft ooit op internet gestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Michael Jackson is overleden aan een overdosis van de krachtige pijnstiller Demerol.