Hoofdpijn van roken?

Ik ben pas overgestapt van Marlboro Mint naar Camel Oranje alleen merk ik dat ik deze tijd veel hoofdpijn heb. Kom dit door het overstappen of kan het komen door het roken in het algemeen? (ik rook nog niet zo lang vier maanden ofso) En ik hoef geen verhalen te horen dat het slecht is voor je!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
Goede reden om te stoppen lijkt mij :p

Antwoorden (2)

Kan sowieso door het roken komen (zuurstoftekort en/of pure vergiftigingsverschijnselen); het kan ook zijn dat het nicotinegehalte verschillend is waardoor je nu meer nicotine binnenkrijgt (en dus een overdosis), of juist dat je dieper inhaleert omdat er wat minder nicotine inzit (het effect waardoor 'lichtere' sigaretten eigenlijk vaak slechter voor je zijn omdat de rook zo dieper in je longen komt, meer schade aan kan richten en je intussen ook meer rommel uit de rook opneemt in je lijf).
Misschien toch proberen iets te minderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan tabak worden dermate veel chemicaliën toegevoegd dat het eerder verbazing zou moeten wekken als je er geen hoofdpijn van zou krijgen. Ik denk dat je het in die richting moet zoeken, een andere chemische samenstelling van de toevoegingen waar jij gevoelig voor bent.