Om de hoeveel uur moet je maandverband verwisselen?

Want als ik op school ben wissel ik het nooit en thuis zit er super veel bloed in. ik gebruikmaxi maandverband en soms zit er zelfs bloed in me onderbroek!

Toegevoegd na 18 uur:
Het stomme is dat jongens dagelijks mijn tas op de grond gooien en dat er dan veel dingen uitvallen en ik heb maar 1 heel klein bijvakje

Weet jij het antwoord?

/2500

Om de 3u volgens mij Anders kan het gaan irriteren

om het uur of om de 2 uur ligt eraan hoeveel je bloed

Waarom verwissel je niet op school? Wil je ofzo dat niemand het weet? (had ik ook toen ik in de eerste zat) dan heb ik wel een paar tips: - doe het maandverband in je laars, dan hoef je ook geen tas mee naar de wc. - scheur en thuis alvast open en plak hem dan weer dicht met het plakkertje. - je kunt ook een tampon in doen, na +/- 3 uur uit en dan 'verder' op je maandverband. Maar even antwoord op je vraag: ik verwissel de eerste dagen rond de 2 à 3 uur. Dag drie kan het wel om de 4 uur. Maar pas wel op, als je bijna niks meer hebt, blijf wel om de paar uur vervangen, dat is hygiënisch!

Ik zou sowieso om de maximaal 2 uur een schoon verband omdoen,ook al zit het verband nog niet vol. Het bloed wat je verliest stinkt enorm en hoe langer je het vuile verband laat zitten hoe erger het gaat ruiken,zo erg dat andere mensen dat zelfs kunnen ruiken. Zelf zul je het niet snel ruiken net als dat andere mensen je kunnen vinden stinken naar zweet terwijl je zelf niets ruikt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100