Wat is schadelijker voor de gezondheid, een gram hasj of een gram weed?

Als je van beide een gemiddeld sterke variant zou nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.2K

Antwoorden (8)

t is beide schadelijk...
alles wat je inhaleert is schadelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook zuurstof?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
te veel kan idd ook niet goed zijn ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
te veel in concentraat wel ja;-)
Het is geen van beide schadelijk in die hoeveelheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allebei schadelijk, hasj denk ik erger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ga je er mee doen?
Cake maken, verdampen, verbranden?
In elk geval, ELKE kruid verbranding is slecht. Er komen giftige stoffen vrij die minder bevorderlijk zijn voor de gezondheid.
Verdampen is sowieso de beste manier. Je haalt er het maximalen uit, bijv 1 joint verdampen staat voor 5.
Hasj is de "olie" van de plant, maar als dat zo gezond is?!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een halve gram zou beter zijn.Verder hangt het af van de kwaliteit van het produkt.Het staat vast dat je meer teer binnenkrijgt als wanneer je een gewone sigaret zou roken.
Goed voor je longen is noch weed, noch hasj.Het ene is niet schadelijker dan het andere.
http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=31817
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spat is het beste, werkt goed, niet verslafend en niet heel ongezond. Het is wel moeilijker te krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In hasj zit veel meer teer dan in wiet! Hasj is zoiezo slechter voor de longen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich zou het geen verschil maken. Het probleem is dat je bij hash niet weet wat ze er doorheen geperst hebben en bij wiet niet weet wat voor bestrijdingsmiddelen ze gebruikt hebben tijdens de kweek. Bij Wiet zie je ook vaak dat ze bv haarlak er opspuiten of andere troep er overheen strooien bij de kweek zodat er veel wit poeder opzit wat dan geen echte THC is maar zorgt dat het er wel zo uitziet. Wil je echt "veilig"roken, kweek dan een plantje in je eigen tuin als je die mogelijkheid hebt.