Ben erg moe, bibber, heb het koud, en hoofdpijn.. Wat mankeer ik?

Gisteravond was het nog erger, was ook wat misselijk..
kan dit komen door stress of oververmoeidheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.4K

Het beste antwoord

Klinkt als een griepje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Waarschijnlijk heb je gewoon een koudje te pakken.
Neem 2 paracetamolletjes in en ga met een warme kruik lekker naar je mandje toe en slaap een paar uurtjes.
Wellicht voel je je hierna een stuk beter.
Zo niet dan zal je een griepje onder de leden hebben.

Beterschap!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ook rustten. Word je niet beter dan naar je huisarts (:
Ook de beterschapjes van mij!
klinkt als griep.
lekker rustig aan, sinaasappeltje eten en wat gemberthee: kwartiertje verse gember in stukjes, citroen in stukjes en kaneelstokje koken. heel heilzaam!
beetje honing erin voor de weerstand en de keel.

Toegevoegd na 37 seconden:
koken in pannetje water uiteraard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk een of andere virusinfectie.
Drink heel warme dranken, dat remt het virus wat af.
Voor de rest een pijnstiller en op de bank met een dekentje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dezelfde verschijnselen krijg ik als ik oververmoeid ben. mijn advies zou zijn om lekker nog even naar bed te gaan met een lekkere warme kruik en slapen tot je wakker wordt. slaap lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk heb je een griepje te pakken... Neem je rust en ziek het uit met de nodige vitamine en gebruikelijke verzorging. Echinaforce is ook een goed homeopatisch middel wat goed helpt... geef toe aan je slaap zoveel mogelijk en lekker onder de wol.... Vitamine C extra helpt jeweerstand verhogen en dus sneller van je griepje af te komen... In de supermarkt kun je buisjes bruistabletten krijgen speciaal met vitamine C