Ja, maar rustig opbouwen probeer de spieren eerst een beetje op te warmen anders heb je kan ops blessures
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is dezelfde oefening nog eens te doen.
Als je spierpijn hebt, dan zitten er kleine scheurtjes in je spieren. Door die spieren weer te gebruiken, zorg je dat er weer bloed naar dat punt toe gaat, waardoor je spieren sneller kunnen herstellen. Ik heb het eens geprobeerd, en het werkt echt! Zorg in ieder geval rustig aan doet, anders zal het vast erger worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat fijn om te horen, bedankt!
Het besten is om een hete natte handdoek er op te leggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt misschien raar, maar ijscompressen helpen! Dit wordt in diverse sporten gebruikt. Denk maar aan voetbal waar je dit vaak ziet gebeuren bij een blessure op het veld.