welke oefeningen kan ik thuis doen die je armkracht geven? Zoals opdrukken

oefeningen armkracht spieren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

optrekken
opdrukken
boksen (hoeft niet persé tegen een boksbal je kan het ook gewoon in de lucht doen, het helpt best)
gewichtheffen (als je gewichten heb)

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
proberen

Andere antwoorden (2)

Optrekken is ook een leuke, deed ik vroeger altijd in het trappegat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je armen allebei spreiden en dan echt heel langzaam van kleine cirkeltjes naar grote cirkels met je hele arm, en dan weer terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is leuk,maar daarmee train je je schouders vooral :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het bij alleen heel kleine cirkeltjes houdt, train je wel echt je armspieren.