Ik ben opzoek naar mensen die mij iets zinnigs kunnen vertellen over een haar diagnose test is het poeha of serieus?

volgens de web site(kan helaas niet knippen&plakken)is het een hele goede oderde metode om ziekten die soms moeilijk zijn aan te tonen op te sporen.het kost wel bijna 100 eu ik twijfel aan de geloofwaardigheid misschien zijn hier mensen die er ervaring mee hebben?
ik kom er op via de hier eerder gestelde vraag over candida besmetting

Toegevoegd na 6 minuten:
oderde=moderne

Toegevoegd na 2 uur:
even voor de duideijkheid ik vermoed dus wel dat het hier om oplichting gaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de website...tuurlijk, ze verdienen honderd eurie aan je. Smells like deception to me.

Antwoorden (2)

Als je ziek bent, ga je naar de dokter. Dan ga je niet honderd euro uitgeven aan een twijfelachtige methode om zeldzame ziektes op te sporen.
Als je niet ziek bent, ga je zeker die honderd euro niet uitgeven.
De methode valt mijns inziens onder de afdeling poeha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je weet er dus niet veel van af begrijp ik uit je antwoord en als dat zo is geef je dus zomaar even je mening zonder dat je er iets van weet.Huisartsen zijn zeker niet almachtig maw zij kunnen dingen soms ook niet vinden als er vage klachtten zijn.Ik stel de vraag in de hoop dat er mensen antwoorden die er er kennis of ervaring mee hebben.en die 100eu is zoveel geld niet hoor een ander koopt mischien iedere maand kleding en gaat naar de kroeg of schaft een dure auto aan of weet ik veel wat.
fijn dat je probeert antwoord te geven maar je gaat in je eerste zin al fout door te vertellen wat ik doe als ik ziek ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eens op internet. Je komt alleen haaronderzoek tegen waar het gaat om kaalheidsziektes. En op deze site lopen de positieve ervaringen ook niet echt met tientallen binnen, is het wel?
Dokter zouden zich in de handen wrijven als ze via haren betrouwbare informatie konden krijgen. Pijnloos, ruim voorhanden, eenvoudig te verkrijgen.
Voor dit soort dingen is een eenvoudige regel: als het te mooi is om waar te zijn, is het doorgaans ook niet waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kwam via candida en lyme op twee wel heeeeel erg veel op ekaar lijkende sites sites die bedenkelijke en onduidelijke beweringen maken dat zij moeilijk aantoonbare ziektes(hoe toevallig) kunnen aantonen als je een plukje haar opstuurt.maar verder dan wat wazig gewawwel over fijnstof en mooie voorbeelden van personen die nu weten wat zij onder de ledenen hebben gaat het niet.nu lijkt mij dat opzich niet geheel onmogelijk.Dat haar iets zou kunnen vertelen over iemands gezondheid.Maar omdat ik er verder niets over vinden kan dacht ik laat ik er eens een vraagje aanwagen.En ik vermoed ook zeer zeker wel dat het geen zuivere zaak is. Wel vind ik opmerkelijk dat jouw zoektocht terecht kwam op kaalheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar nog even terug naar jouw antwoord er zijn mensen die jarenlang met artsen opzoek zijn naar de reden van hun klachten.en er niet achter komen wat hen mankeerd.Die gaan dus opzoek naar andere methoden,en zijn vaak wel bereid om 100 eu en soms vele malen meer geld te besteden aan iets waarvan zij hopen van hun klachten te genezen.
Als dit echt een goede, betrouwbare methode is, zal het dan ook niet ingezet worden in ziekenhuizen, bij huisartsen etc? Poeha dus!