Wat voor aandoening heb ik?

Terwijl ik slaap realiseer ik mij weleens dat ik slaap, maar ik kan dan niet wakker worden hoe hard ik het ook probeer. Ik zit dan een soort van gevangen in een andere dimensie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

..Dromen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heet lucide dromen google maar eens op wiki staat er veel over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is normaal maar op de een of andere manier als ik mij heel erg concentreer dan kan ik langzaam uit een droom komen en dan word ik wakker, kun je ook eens proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt helemaal geen aandoening. Je verkeert nog in halfslaap, waaruit je vanzelf weer wakker wordt. Soms prettig, soms angstig. Maar niets om je ongerust over te maken.