Ik vind al een tijd iemand erg leuk en aardig, maar ik heb een lichamelijke handicap, waardoor ik denk van ik heb haar toch niks te bieden, Wat nu?

Zie boven vraag?

Weet jij het antwoord?

/2500

lichamelijke handicap zegt niets over jouzelf, het is de buitenkant namelijk. als mensen je afwijzen of afkeuren op je handicap is dat niet leuk maar het werkt wel selectief. dit zin namelijk mensen die kortzichtig zijn en niet verder willen kijken en denken dat hun neus lang is.... dat is pas ECHT een handicap!!! iemand iets bieden kan ook zijn iemand steunen, een maatje zijn voor iemand, iemand om op te bouwen, iemand die voor je door het vuur gaat, geborgenheid, allemaal dingen die niet afhangen van het lichamelijke of de buitenkant, maar hebben te maken met het karakter en het zijn allemaal dingen die jij kan bieden. de relaties die het langst stand houden zijn van mensen die bij elkaar passen, de soulmates. dus je kan de gok gewoon wagen. nee heb je, ja kun je krijgen. dat je een handicap hebt veranderd niets aan jou als mens zijnde. succes!

Zoek eens op Youtube naar video's van Sean Stephenson. Die man is behoorlijk zwaar gehandicapt maar heeft toch veel succes bij vrouwen.

Je lichaam is niet het enige wat je hem kan bieden neem ik aan. Je kan je liefde vreugde vrienschap noem maar op bieden. Ik kam makkelijk praten zal je misschien denken. Maat ik vind dat je er voor moet gaan dus denk niet aan je handic.maar aan allea wat je hem wel kan bieden. Wie weet wat hij je kan bieden das ook nog de vraag. Maar dat was niet jouw vraag, ga ervoor een ja kan je krijgen nee heb je al. Succes

Laat de sterke kant(en) van je zelf zien, waarschijnlijk heb je veel meer te bieden dan je zelf denkt!!

Vraag het haar gewoon. Je hebt niets te verliezen. Succes.

Iedereen heeft wel wat te bieden. Dat jij denkt dat je niets te bieden hebt getuigt van nederigheid. Zij ziet misschien dingen die haar wel aanspreken. Je kunt zelf het beste aanvoelen of het het waard is om eens een gesprekje te hebben over wat jij voelt. Jij zal het beste weten hoe zij op jou reageert. Dat een handicap dingen in de weg kan staan is misschien een gegeven. Maar het gaat erom hoe de ander er mee om wil / kan gaan.

Mijn geliefde is ook gehandicapt en zegt dan soms, in een sombere bui, tegen mij dat ik wel beter kan krijgen. Maar alle "beteren" zijn hem niet dus die wil ik niet. Ik zie hoe hij van binnen is. Hij geeft me veel liefde en ik kan zo lachen met hem. Daarbij heeft hij prachtige ogen en haar ;-) Waarmee ik maar zeggen wil: probeer het gewoon. Soms ziet een ander eerder je true colors dan jijzelf. En meer mogelijkheden dan jijzelf. Ga gewoon een keer iets leuks doen met haar en zie hoe het gaat. Ik wens je geluk

Ik heb zelf ook een handicap, en mijn man zegt altijd"Het gaat niet om de buitenkant maar om de binnenkant". Aarzel niet en neem de stap.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100