Dat is niet in algemeenheid te beantwoorden omdat het heel erg af hangt van
* de conditie,
* de soort operatie en dus de soort narcose
* hoe sterk je op dit soort zaken reageert.
Is allemaal niet te voorspellen.

Als voorbeeld:
Ik ben een gezond mens, maar ooit een week ziek geweest van een kleine narcose.
Mijn man heeft kanker en mankeert vanalles en die is na een operatie al na een paar uur weer fit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals ik al zei...

Andere antwoorden (5)

Ongeveer anderhalf uur net erna ben je heel moe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan best een paar uurtjes duren. Maar het hangt er ook vanaf hoe lang je onder narcose bent geweest en hoe je lichamelijke conditie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan de hoeveelheid narcoticum en daarmee de tijd dat je onder narcose bent geweest. Ik ben wel eens een half uurtje onder narcose geweest voor een kleine ingreep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat net ongeveer wat ik al zei? Ik zal je niet vertellen over al mijn ervaringen met narcoses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee harmonica dat noemde je niet: de hoeveelheid narcoticum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee momopoyolo, ik noemde de hoeveelheid anestheticum niet, die is mijns inziens inherent, bijvoorbeeld, aan de duur van de narcose, dus vond ik dat niet nodig.
Eerst een uurtje op de uitslaapkamer. Dan naar zaal. Je bent nog in sluimertoestand, alles is wazig en ver weg. Reken zeker twee uur voordat je weer een beetje bewust bent en blijft van je omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ook gehad toen ik een operatie aan m'n knie had, in het begin voelde ik me erg moe, dat werd na ong. een half uur beter, maar pas na ong. 3 uur voelde ik me weer als nieuw, tenminste, als er geen verband om m'n knie zat en ik niet met krukken hoefde te lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van onze chirurg hoorden we, dat je weliswaar na een aantal uren weer "bij de mensen" bent, maar dat het helemaal schoon zijn langer duurt. Reken voor ieder uur dat je onder narcose bent geweest een hele maand van opknappen.
Bij drie uur narcose, kan het zijn, dat je nog drie maanden huilerig, onzeker en niet jezelf bent.
Je hoeft daar niet van te schrikken en je kunt het beter van te voren weten, dan dat je je af vraagt: "hoe kom ik zo?".
Ivana