Hoe krijg ik kopvalling zo snel mogelijk weg?

Ik heb al 2 weken een verkoudheid , en sinds vanochtend zit er nog een zware kopvalling bij ook , oren en neus zitten potdicht en moet vreselijk veel hoesten.
Ik heb vanavond een belangrijke afspraak waar ik zo niet heen kan , maar ik moet er heen !
A.u.b. help me.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wtf iskopvallimg

Kopvalling..lijkt me zeer ernstig. Bel 112

Dat lijkt een beetje op een voorhoofd holteontsteking. Je kunt stomen met heet water en rhinocaps. Of anders neusspray kopen en neus spoelen met zout water. Succes!

Stomen. Kokend water in een schaal doen Handdoek over je hoofd en de schaal en de stoom opsnuiven. Als je toevallig eucalyptusolie in huis hebt en een paar druppels aan het water toevoegt is het resultaat nog beter.

Stomen, stomen en nog eens stomen. Ik heb het na een vreselijke verkoudheid gekregen en ben s avonds nog naar een apotheek gegaan omdat ik gek werd van pijn in mijn kaak door de druk van de holte. Ik kreeg rinocaps en 2 dagen later was het helemaal weg, heb trouwens ook neusdruppels gekregen, zoutoplossing en dat werkte ook geweldig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100