Wat is het als je steeds buikpijn krijgt als je te lang in bed blijft liggen?

Ik heb het al zo lang ik me kan herrinneren maar wat is het? Als ik wakker Ben en blijf in bed liggen krijg ik een heel naar gevoel in mn buik..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Klopt, is herkenbaar. Het is je lichaam die op gang wil komen maar dat niet kan. Je moet bewegen om je maag op gang te laten komen voor je stoelgang. Opstaan is dus de enige manier om het te verhelpen en te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

meestal als je nog iets moet doen, en dan ga je daar aan denken enzo. bij mij san
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik krijg ook vaak buikpijn als ik 's ochtends langer in bed blijf liggen. Bij mij is de reden dat ik honger heb, omdat ik normaal, als ik niet in mijn bed blijf liggen, eerder op de dag eet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Heb ik ook last van, ik krijg dan buikpijn of word duizelig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadat ik ben opgestaan en heb gegeten gaat het bij mij altijd over