hoe kom je van striae af??

ik was benieuwd of iemand al een beetje weet hoe je van striae af komt, aangezien daar nooit echt een product voor uit gevonden is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bio-oil goed regelmatig gebruiken, resultaat zal je zien rond 2 maanden. Goed smeren en je ziet resultaat! Toegevoegd na 9 minuten: Het zal op z'n duurst 15 euro denk ik zijn. Ik dacht dat het rond de 8 euro kost. Voorderest kan je het best 2 x per dag smeren. Je kan het kopen bij gewone drogisterijen. Toegevoegd na 13 minuten: Ja dat moet gewoon goed blijven hoor! Maar waarom zal je het bestellen en niet bij de kruidvat kopen ofzo ? Naja blijfyt natuurlijk geheel je eigen keuze.

Er is helaas nog steeds geen oplossing. Striae is gescheurde huid en een creme kan die niet weer heel maken. Er zijn wel peelings voor striae maar ze zijn erg duur en vervagen ze alleen maar. Met de tijd vervagen ze steeds meer. Ik vond het eerst heel moeilijk maar nu heb ik ze geaccepteerd en horen ze bij me. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html

Helaas..... Het is niet mogelijk van striae af te komen. De huid is a.g.v. bijv zwangerschap, een groeispurt of in korte tijd erg veel aan komen (dikker worden) onderhuids gescheurd. Dit geeft strepen die later misschien iets weg trekken, maar ze blijven altijd zichtbaar. Er zijn wel dure zalfjes en cremes die zeggen striae te voorkomen of te genezen, maar je kunt je geld beter in de zak houden. Het zijn allemaal loze beloften, helaas...

Helemaal weg krijg je het niet want het zijn een soort littekens (getraumatiseerd huidweefsel), wel kun je bio-oil gebruiken (kruidvat, etos), dit doet het eerder vervagen, dan als je niks zou gebruiken. Het werkt zowiezo heel goed voor littekens! Ik ben ervaringsdeskundige haha (littekens acné)

Daa kom je niet van af, jammer genoeg!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100