Hoe is het om een tattoo te laten zetten ?

Weet iemand goede tatoeage shop ? En ik wil het rond mijn bikini onderkantje zetten doet dat heel veel zeer? Weet iemand een site met voorbeelden van tatoeages ? Laat het me weten ben zeer nieuwsgierig. Sorry voor typ/spellingfouten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een tattoo is een versiering van je lichaam die er nooit meer afgaat. Denk dus HEEEL goed na voordat je hem laat zetten. Er zijn verschillende tattootijdschriften te koop en op internet zijn vele voorbeelden te vinden, of je kan bij tattoo-shops de boeken doorkijken. Heb je een idee wat je wilt, wacht er dan nog een jaartje mee. Wil je dan nog steeds deze tattoo, laat hem dan pas zetten. Veel mensen nemen tattoos zonder er goed over na te denken en laten zich beïnvloeden door mode, vrienden of media. Spijt volgt bijna altijd. Ik kan je wel goede shops aanraden, maar het is natuurlijk helemaal afhankelijk van waar je woont. Laat je adviseren door bekenden met tattoos uit je omgeving. Ga er eens kijken, ziet alles er schoon en fris uit? Pakt de tatoeëerder alle benodigdheden wel uit steriele verpakkingen? ga na of de shop is aangesloten bij de bond. Ook is het wel aan te raden om na te gaan of je je prettig voelt bij de tatoeëerder. Hij is toch wel een tijdje met je bezig. hij moet je aanraken (op toch wel gevoelige en intieme plekken). Het zetten van een tattoo doet pijn. Hoeveel, dat is afhankelijk van de soort tattoo, de plek, jouw huid en je gevoeligheid. Hoe dunner de huid, hoe dichter de huid op het bot ligt des te meer pijn. Rond je bikinilijn lijkt me een gevoelige plek. Ben er erg slank, dan zal je het ook meer voelen, dan als je een goed onderhuids vetlaagje hebt. Het voelt alsof iemand met een naald over je huid krast. Bij inkleuren worden dikkere naalden gebruikt, dit voel je dan ook meer. Ik heb zelf tatoeages op mijn rug, schouder/arm en voet. Mijn rug vond ik geen probleem. Mijn arm deed al wat meer zeer. Mijn voet vond ik toch echt minder prettig, maar omdat deze niet zo groot is, viel het nog wel uit te houden. Bedenk trouwens ook dat je bikinilijn zeer onder invloed staat van gewichtsveranderingen. Bij gewichtstoename of zwangerschap(pen) in de toekomst zal dit je tattoo geen goed doen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100