Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gebruikt je lichaam ook meer energie als je ongesteld bent?

Als ik ongesteld ben, vreet ik altijd heel veel :P. en nou vraag ik mij af, of mijn lichaam ook meer energie nodig heeft als ik ongesteld ben. oftewel als je ongesteld bent heeft je lichaam dan ook meer kcal nodig als ik ongesteld ben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee ik denk niet dat je lichaam om meer energie vraagt.
Het is waarschijnlijk de invloed van hormonen, maar misschien nog wel meer dat je je gewoon niet helemaal top voelt.
Je bent misschien wat moe , hoofdpijn, buikpijn, jankerig, kortom, je bent Zielig!!!! Als troost ga je extra eten, snoep en lekkere vetten happen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je dan meer kcal nodig hebt, met name als je pijn hebt of heftig ongesteld bent. Je lichaam ondergaat een schoningsproces en daar kun je je best wel minder onder voelen, vaak eten vrouwen ook dan meer chocola omdat chocola een opwekkend effect heeft. Maar elke vrouw is verschillend, en elke menstruatie is verschillend dus ja het kan variëren, het kan zelfs van maand tot maand variëren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding