ik ben sinds kort verliefd op een meisje dat is wederzijds alleen heeft ze ms.we willen een relatie met elkaar maar hoe moet ik hiermee omgaan?

Toegevoegd na 6 dagen:
Mijn pa staat er volledig achter maar mijn ma ziet het niet zitten maar ik wil me daar niet door laten beinvloeden en er voor gaan.

Moet ik haar blijven overtuigen of het erbij laten en mijn aandacht vestigen op het meisje?

Weet jij het antwoord?

/2500

ga haar helpenmet dingen bijvoorbeeld als iets van haar valt pak het voor haar op

Als je echt met haar door wilt voor 100%, zou ik er voor gaan wat je omgeving/familie ook tegen je zegt. Lees er veel informatie over op internet/bibliotheek. Ga bijvoorbeeld een partnercursus MS volgen. Daardoor leer je beter hoe jij als partner met haar om kan gaan. Er bestaat vast wel ook wel een vereniging op het gebied van ms waar je informatie en advies kan vragen. Zoals lotgenotencontact. Het Jongeren Informatiepunt kan je hier ook bij helpen. Klik op JIP adressen voor een locatie bij jou in de buurt. (zelf heb ik me ook verdiept aangezien mijn partner een vorm van Autisme heeft, het heeft mij persoonlijk veel geholpen! Je weet hierdoor ook dat je niet de enige bent)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100