Hoe handel je het best, als je je voeten hebt ingesmeerd met lijm (en het dus ook aan je handen zit )?

heb voetencreme en bison kit in dezelfde schaal op tafel liggen, en stond gedachteloos op het punt de bison kit te gebruiken voor m'n voeten.
na verloop van tijd zal je het wel af kunnen pellen, maar wat al je snel resultaat wil?

Rieneke1
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat ik alleen zo dom was. Ik heb een keer tandpasta op en onder m'n neus gesmeerd. Ik was verkouden en had een hele schrale neus. I.p.v. creme deed ik er tandpasta op. Niet leuk!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kun je beter seconden lijm gebruiken dat plakt sneller en vaak ook beter
kijk je straks wel uiit met de rimpel creme?
Rieneke1
13 jaar geleden
nee loen, maar het scheelde niet veel.
en dat al voor de tweede keer.
ik moet de lijm gewoon verplaatsen, maar het blijft bij een voornemen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van het tubetje schimmelzalf dat vlak naast het tubetje hete spierpijnzalf ligt... Ik heb er wel eens nachtmerries van gehad maar het gelukkig nooit gedaan. Maar deze wel: in plaats van oogdruppels voor droge ogen, de nieuwe-oorbel-gat-ontsmettings-alcohol in je oog druppelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, ik mag hier eigenlijk niet om lachen, maar ik zie het voor me, had mij trouwens ook kunnen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetencreme en bisonkit in dezelfde schaal, ja wel logisch, toch?
Ach, met dit weer heb je toch altijd sokken aan en als je naar buiten gaat handschoenen.

Het beste antwoord

Met aceton proberen de lijm weg te krijgen of nagelakremover.
waarschijnlijk helpt lijmoplosser ook maar let wel op voor je huid met al deze tips.

En ik zou de tubes niet bij elkaar leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er is speciale bisonkit verwijderaar, maar die heb je vast niet in huis.

Kan je niet met een winger wrijven? Dat is de manier waarop ik meestal lijm van handen af haal na het lijmen ed. Dan vormen zich rolletjes die je van je huid kan plukken..

sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol hoe heb je in hemelsnaam deze tekst kunnen typen ?
zit toevallig ook het toetsenbord er al aan vastgeplakt ?;)
er zit niks anders op dan te wachten snel zal het niet gaan wellicht kun jhet wat meer uitsmeren dan is de laag dunner ;)))))) maar volgens mij plak je je dan ook ana de vloerbedekking vast
een keukenmesje pakken en langzaam lospeuteren succes
13 jaar geleden
Natte lijmresten zijn te verwijderen met Verdunner voor Bison Kit®. Opgedroogde lijmresten zijn mechanisch te verwijderen of met een afbijtmiddel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het een "huidarts"...voordat je je huid nog erger beschadigt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bedoelt de dermatoloog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet ze wel tot morgen wachten en ik denk dat ze het er zo gauw mogelijk wil afhalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min is trouwens niet van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@werk, Dermatoloog =huidarts volgens mij... hjmch.. ik bedoel met mijn antwoord, vraag het een huidarts, als haar huid beschadigt zou zijn na al die "afbijt-middelen"en die min(nen) hoort erbij...
Het zou er nu al zonder oplosmiddelen vanaf moeten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het is met warm /lauw water en een handje koffiedik, mocht dat niet voorradig zijn, kan het ook met suiker en/of zand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er gelijk achter komt,dan moet je gelijk met je voeten in het water.
Het liefst natuurlijk een beetje lauw.
Zolang je de voeten in het water hebt ,kan de lijm niet opdrogen.
Neem een theedoek ,en probeer er zoveel mogelijk af te krijgen.
Bison kit droog niet zo snel als secondelijm,daar heb je geluk mee.