Hoe handel je het best, als je je voeten hebt ingesmeerd met lijm (en het dus ook aan je handen zit )?

heb voetencreme en bison kit in dezelfde schaal op tafel liggen, en stond gedachteloos op het punt de bison kit te gebruiken voor m'n voeten.
na verloop van tijd zal je het wel af kunnen pellen, maar wat al je snel resultaat wil?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met aceton proberen de lijm weg te krijgen of nagelakremover. waarschijnlijk helpt lijmoplosser ook maar let wel op voor je huid met al deze tips. En ik zou de tubes niet bij elkaar leggen.

Er is speciale bisonkit verwijderaar, maar die heb je vast niet in huis. Kan je niet met een winger wrijven? Dat is de manier waarop ik meestal lijm van handen af haal na het lijmen ed. Dan vormen zich rolletjes die je van je huid kan plukken.. sterkte!

lol hoe heb je in hemelsnaam deze tekst kunnen typen ? zit toevallig ook het toetsenbord er al aan vastgeplakt ?;) er zit niks anders op dan te wachten snel zal het niet gaan wellicht kun jhet wat meer uitsmeren dan is de laag dunner ;)))))) maar volgens mij plak je je dan ook ana de vloerbedekking vast een keukenmesje pakken en langzaam lospeuteren succes

Natte lijmresten zijn te verwijderen met Verdunner voor Bison Kit®. Opgedroogde lijmresten zijn mechanisch te verwijderen of met een afbijtmiddel.

Vraag het een "huidarts"...voordat je je huid nog erger beschadigt.

Het zou er nu al zonder oplosmiddelen vanaf moeten komen.

Probeer het is met warm /lauw water en een handje koffiedik, mocht dat niet voorradig zijn, kan het ook met suiker en/of zand.

Als je er gelijk achter komt,dan moet je gelijk met je voeten in het water. Het liefst natuurlijk een beetje lauw. Zolang je de voeten in het water hebt ,kan de lijm niet opdrogen. Neem een theedoek ,en probeer er zoveel mogelijk af te krijgen. Bison kit droog niet zo snel als secondelijm,daar heb je geluk mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100