Wie heeft ervaring met "hematiet/Magnetiet sieraden?

En zijn er ook negatieve uitwerkingen bekend...
ik heb een armband gekocht in nederland, maar ik krijg zodra ik het een uur draag, hartkloppingen, en een ijkoud gevoel van binnen.
ik vraag me af of dit erbij hoort, ik vind t niet prettig en doe steeds de armband af...
of gaat t ook weer voorbij?

Toegevoegd na 21 minuten:
ik moet er wel bij vermelden dat ik heel veel ontstekingen heb in mijn lichaam op het moment...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lieve Marion , niet die armband veroorzaakt hartkloppingen enz. Stenen van welke soort dan ook die niet IN je lichaam zitten hebben uitwerkingen daar op! Het is puur suggestie. Je moet de ketting zien als sieraad en niets meer, want dat is het ook niet.

Ik had een paar jaar geleden een soort "bevlieging" en heb toen diverse kettingen gekocht van verschillende stenen. Ik had toen hele lijstjes waar alles voor en tegen werkte en zocht dan in de ochtend de ketting uit die ik het meest nodig had, vond ik. Ik heb nooit een nare ervaring ermee gehad, voor mijn gevoel een positieve maar ik denk dat dat ook wel een beetje zelfinbeelding was want ik heb ook een ketting vol met haaientanden, die droeg ik uiteindelijk vaak op mijn werk als ik verwachtte dat ik een moeilijke discussie kreeg en zo "tot de tanden gewapend" kon ik iedereen aan vond ik (en dat was dan ook zo). Ik had toen wel wat goede sites als je wilt zoek ik die links nog eens terug Het is trouwens juist de hematiet die ik nu nog het vaakst draag omdat ik hem zo prettig vind.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100