Als ik om me heen kijk, zie ik best veel mensen neus peuteren. Maar dan ook vervolgens met de vinger in de mond, is dit niet ongezond?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

normaal gesproken gaat het via je neus ook naar je maag, dus alles wat je eruit peutert en vervolgens weer terug in je mond doet om door te slikken komt ook weer in de maag.
Het maakt dus geen verschil.
Alleen ik zou ze aanraden om een appel te eten ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ongezond is het niet, het zijn allemaal lichaamseigen stoffen, als het ongezond zou zijn zouden er heel veel mensen ziek zijn,het is alleen een heel smerig gezicht als je iemand het ziet doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen is het en infantiele maar niet ongezonde gewoonte, maar waarom anders zijn je vingers zo gemaakt,dat ze precies in je neusgaten passen? Daar moet toch een bedoeling achter zitten?