Als je er last van hebt, dan moet je naar de huisarts gaan.
Anders niets. Veel penissen zijn scheef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je nog in de groei bent, kan je je penis naar de andere kant in je onderbroek ''leggen''....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je er last van hebt,dan zou je kunnen overwegen een afspraak te maken met een uroloog,hij kan bekijken of die recht gezet moet worden...
overigens zijn er meer penissen krom, t hoeft niet altijd een afwijking te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze in alle maten en hoeken gezien. Zolang als hij niet geknakt is, dat kan ook nog, is het verder geen punt. Is niets om je voor te schamen en het zal je niet belemmeren in het gebruik. Ideaal staat hij een beetje gebogen naar boven, maar dat komt toch niet zo vaak voor.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt natuurlijk naar de uroloog gaan, maar niemand komt het ziekenhuis beter uit dan hij erin ging. Operatie zou ik nooit doen, zeker niet als het cosmetisch is. Ik denk trouwens niet dat je de operatie vergoed zal krijgen van je zorgverzekering. Vormverandering is altijd uitgesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets. Wie bepaalt er of het nodig is dat je penis recht staat of hangt? Alleen jijzelf lijkt me. Als hij verder normaal functioneert is het toch ok. Laat vooral niet alleen om cosmetische redenen aan je lichaam sleutelen en al helemaal niet omdat anderen vinden dat...... je bent zoals je bent, klaar. Ik heb twee ongelijke oren, mijn ene bal hangt lager dan de andere, ik draag een bril: BOEIE!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Ann: commentaar op mijn ballen? Ik durf te wedden dat jouw borsten ook niet identiek zijn. Volgens mij is bij niemand wat dan ook precies hetzelfde. ( gezichtshelften, oren,ogen, benen, voeten, vingers). Maar goed, ook ik heb maar 1 penis, en kan me voorstellen dat de vraagsteller graag wil weten of dat kwaad kan of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh (bloos,bloos), ik bedoel natuurlijk niet dat het kwaad kan dat ik een penis heb, maar of het kwaad kan dat die scheef groeit (zucht, je moet zo uitkijken wat je schrijft :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2BRABART:Om even eerlijk tegen je te zijn:
scheefgegroeid is heel iets anders dan slaphangend. Slaphangend is een lichamelijk probleem, wat je wel dwars kan zitten. De kleppen sluiten dan niet voldoende en kunnen in extremis/later leiden tot errectieproblemen. Niet dat ze er veel aan kunnen doen. Mijn broer heeft al jong een pompje laten inbouwen en voor dat hij seks heeft moet hij eerst zijn pompje aanzetten. Erg scheefgegroeid is soms een beetje ingewikkeld om te bedienen door een partner, maar daar krijg je vanzelf handigheid in en dan is er verder geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Brabart: een goeie pik staat voor zijn zaak. Op 55 jarigere leeftijd is dat misschien wat moeilijker, maar een jonge man kan niet zonder. Of er nu en bocht in zit of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een bijzonder vooringenomen ouderwetse oubollige reactie: ik ben 55 dus ik zal wel problemen hebben met erecties en sex en/of het zal wel minder belangrijk zijn? Wat een onzin, haal eens een stofdoek door je hersencellen svp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Brabart, voel je je aangesproken soms? Ik ben 70+, dus trek het je niet aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk voel ik me aangesproken. Maar bent U echt 70 +? Waarom dan geen Hassan70+? We dwalen zo wel af van het onderwerp, maar dat vindt GV vats niet erg :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geboren in 40 :-)-:)