wat moet je doen als je penis scheef gegroeid is ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je er last van hebt, dan moet je naar de huisarts gaan. Anders niets. Veel penissen zijn scheef.

Wanneer je nog in de groei bent, kan je je penis naar de andere kant in je onderbroek ''leggen''....

als je er last van hebt,dan zou je kunnen overwegen een afspraak te maken met een uroloog,hij kan bekijken of die recht gezet moet worden... overigens zijn er meer penissen krom, t hoeft niet altijd een afwijking te zijn

Ik heb ze in alle maten en hoeken gezien. Zolang als hij niet geknakt is, dat kan ook nog, is het verder geen punt. Is niets om je voor te schamen en het zal je niet belemmeren in het gebruik. Ideaal staat hij een beetje gebogen naar boven, maar dat komt toch niet zo vaak voor. Toegevoegd na 2 minuten: Je kunt natuurlijk naar de uroloog gaan, maar niemand komt het ziekenhuis beter uit dan hij erin ging. Operatie zou ik nooit doen, zeker niet als het cosmetisch is. Ik denk trouwens niet dat je de operatie vergoed zal krijgen van je zorgverzekering. Vormverandering is altijd uitgesloten.

Niets. Wie bepaalt er of het nodig is dat je penis recht staat of hangt? Alleen jijzelf lijkt me. Als hij verder normaal functioneert is het toch ok. Laat vooral niet alleen om cosmetische redenen aan je lichaam sleutelen en al helemaal niet omdat anderen vinden dat...... je bent zoals je bent, klaar. Ik heb twee ongelijke oren, mijn ene bal hangt lager dan de andere, ik draag een bril: BOEIE!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100