als er ergens staat dat het niet mogelijk is

aan je elleboog likken, of dat er niets rijmt op herfst of twaalf, dat 80% van de mensen het toch probeert
is dat dwars of ontdekking

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat iemand anders zegt dat het niet kan, maar voordat je dat gelooft wil je dit zelf ervaren en eventueel het tegendeel bewijzen. Want dat anderen het niet kunnen, hoeft niet te betekenen dat jij het niet kunt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Exact! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat wilde ik ook zeggen! +1

Andere antwoorden (9)

Zeg nooit nooit.

Elleboog likken:
http://www.youtube.com/watch?v=C0e4uLn_9XE

Rijmen op herfst:
'In de herfst zijn bejaarden op hun sterfst'

Het antwoord op je vraag:
Dwarse mensen komen soms tot mooie ontdekkingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze persoon komt in de buurt, en draait zijn schouder uit de kom. ik bedoel een normaal mens ;-) met normale botten.
Nieuwsgierigheid dus in jouw woorden ontdekking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag het van mij dwars noemen, maar als er geen mensen waren die twijfelden aan algemeen aanvaarde uitspraken dan geloofden we nog dat de Zon om de Aarde draaide of leefden we misschien nog in bomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies!
Het onmogelijke mogelijk;
Het onbekende bekend;
Het ongeloofwaardige geloofwaardig maken.

De bron van kennis, vooruitgang en soms nutteloze informatie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenwijs noemen ze dat, en je moet door een periode van eigenwijs heen voordat je je "eigen" verliest en dan blijft "wijs" over... Dus zeker alles proberen wat niet mogelijk is... Wie heeft jouw trouwens kunnen overtuigen dat zaken die niet mogelijk zijn onmogelijk zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slimme mensen kunnen moeilijk makkelijk denken.
Domme mensen kunnen alleen makkelijk denken.
Dus: Ontdekking
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk om het te controleren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwsgierigheid eerder dan dwars
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het altijd; ik ben koppig en neem niet zomaar iets van anderen aan.
Niewsgierigheid, eigenwijsheid en ontdekking :)