Is bij Poli-zuid in Arnhem ook een uitleenpunt om krukken te halen?

We zijn met mijn kind naar poli-zuid geweest voor foto's en ze had de voet ZWAAR gekneusd.
Maar ze zeiden dat we daar bij poli-zuid afnamepost krukken moeten halen.

Kan dat daar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Als ze bij Poli Zuid zeggen dat je krukken kunt halen bij de afnamepost van Poli Zuid, dan zou ik dus even naar de afhaalpost van Poli Zuid gaan.

Bel ze anders even:

Daar kan de receptioniste/telefoniste je vast meer vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja volgens mijn wel en anders is daar achter een zorgwinkel vlak bij de jaguar garage
ronron1212