Kan d'r Glas in m'n vinger zijn gegroeid??

Ik ben zeker een jaar geleden met 'm hand in glas gevallen. Er zat een dikke snee in mijn duim maar heb dit toen verbonden en verder gegaan met carnaval vieren. Na een tijdje was het weer dicht.
Sinds een tijdje jeukt het vaak en het lijkt of er nog glas of iets inzit.
Ik ben er nog niet mee naar de doc. geweest omdat de meeste mensen zeggen dat het gewoon weefsel is..
Maar het voelt de laatste tijd raar en er zitten ook een soort van kleine blaren op. ook is het gevoelig.

Weet iemand wat dit is of heeft iemand er ervaring mee..

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is toch wel een flink stuk van 1cm..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Glas kan heel goed ingegroeid zijn. De natuurlijke afweer van je lichaam is om lichaamsvreemde stoffen het lijf uit te willen werken. Maar soms gebeurt dit niet, en groeit het wodje dicht, en wordt het stukje 'vervuiling' gewoon ingekapselt. Op zich kan het geen kwaad, maar je huisarts kan het er waarschijnlijk zo uit pulken voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan best zijn dat er nog een stukje glas in zit, en dat het gewoon dicht is gegroeid. Als je er voorzichtig op drukt zou je moeten voelen dat er nog iets zit wat er niet hoort. Misaschien toch even naar de dokter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan zeker een stukje of een splinter nog in zitten ..
over het algemeen kan dit er ook weer uitgroeien..
ik heb ervaring omdat ik op13 jarige leeftijd met een fles ben gevallen en op mijn 25 kwam er een stuk glas door me huid naar buiten gegroeid..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk ook eens bij deze vraag