Hoe diep kan en mag een penis plug/staaf in de urinebuis?

Ik las iets over tegen de prostaat klopt dit? Zoja hoe weet ik waneer de staaf tegen de prostaat zit?

8 maanden geleden
4.4K

Antwoorden (1)

De diepte waarop een penis plug/staaf in de urinebuis mag worden ingebracht, is afhankelijk van de grootte van de plug/staaf en de gevoeligheid van de persoon. Het is belangrijk om voorzichtig te zijn en de plug/staaf geleidelijk in te brengen. Als er pijn of ongemakken optreden, moet de plug/staaf onmiddellijk worden verwijderd.
Bronnen:
4 maanden geleden