kan je een soa bij je dragen als je het nog nooit zonder condoom hebt gedaan?

mijn vriend en ik hebben het heel even zonder condoom gedaan. hij is niet klaargekomen en het duurde maar een paar minuten. we hebben allebei nog nooit eerder seks zonder condoom gehad. sinds kort heb ik last van een constant gevoel dat ik naar de wc moet en een branderig gevoel. zou het kunnen dat ik nu een soa heb?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
Poet
5 jaar geleden
Dat hoeft niet maar kan wel. Het kan van alles zijn. Het enige goede advies is: ga even naar de dokter.
https://www.optimalegezondheid.com/brandend-gevoel-bij-plassen/
Ritsuka
5 jaar geleden
Klinkt eerder als blaasontsteking
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zie Ritsuka of een vaginale schimmelinfectie (is geen soa).
Ligt eraan of het plassen zelf ook pijn doet en of je constant moet en er maar er paar druppeltjes komen met pijn. Dan is het een blaasontsteking.
Brandt het de hele tijd, jeukt het en geeft het druk, maar kun je normaal plassen. Dan lijkt het meer op schimmel.
Even naar de huisarts.
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Je kunt nooit 100% zeker zijn. Je weet waar jij geweest bent, maar niet waar hij geweest is. Toegegeven ik heb ook seks met mijn man zonder condooms. En ik vertrouw hem, maar weten, nee.

Antwoorden (1)

Kan het zijn dat je een blaasontsteking hebt?
De verschijnselen die je beschrijft lijken daar wel op.
Een SOA kun je krijgen van contact tussen de geslachtsorganen, zelfs al is dat maar heel even. Zelfs met pijpen en beffen kun je het overbrengen, ook al is de kans dan wat kleiner.
Moet je partner wel drager zijn van een ziekte natuurlijk.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik heb medicijnen voor een blaasontsteking gehad. ik heb mijn urine laten onderzoeken en daarvan zeiden ze “er is wel iets, maar we kunnen niet precies zien wat.”. hopen dan maar dat het een blaasontsteking is en dat het daarbij blijft