Hoe kan je het beste een eerste keer doen?

We hebben net wat geprobeerd zeg maar. Maar toen kwamen ouders thuis, en we zaten al de hele tijd een beetje te stressen voor het geval ze thuis zouden komen. En vinden het allebei best wel spannend, ik ben 2 jaar ouder en ben 18. Mag dat eigenlijk dan wel van de wet? Of ben ik dan een.......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (6)

Het mag wel van de wet.
Wat ik zou adviseren is, als jullie verkering met elkaar hebben (zo niet, begin daar maar eerst eens mee) dat jullie dan uiteindelijk gewoon blijven logeren bij elkaar. Dán kun je van de situatie gebruik maken voor de eerste keer. Je moet het jezelf echt niet opdringen, om het kost wat kost te doen, is niet slim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een tijdstip kiezen dat er niemand thuis is en ook niet thuis komt, condooms klaarleggen, muziekje opzetten, tijd aan elkaar besteden, dus knuffelen, masseren en dan langzaam naar de daad toewerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" De daad " klinkt meteen zo gruwelijk, alsof ze elkaar gaan vermoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha ha, je kunt ook een goede daad doen hoor
met het instemmen van je vriend of vriendin is dit niet strafbaar in nederland.

en hoe je het, het best kan doen is gewoon doen.

probeer er in wat voor situatie dan ook gewoon van te genieten.

veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jullie het allebei willen is het niet strafbaar.
Maar nu even een stapje terug.
Als je verstaat onder de eerste keer, de penetratie van de penis in de vagina... dan wil ik je toch even aanraden om een stapje terug doen. Het klinkt natuurlijk allemaal heel spannend en het is een stoer idee. Maar het is voor de meerderheid van de vrouwen geen geweldige ervaring.
Besteed eerst tijd aan het ontdekken van elkaars lichaam.
Probeer eerst elkaar handmatig te bevredigen, dat is al een kunst op zich. als dat lukt ga dan een stukje verder probeer elkaar oraal te bevredigen. En dan als je dat onder de knie hebt kan je dit uitbreiden met penetratie. De vrouw is dan goed nat is en opgewonden is, is het voor haar een veel prettigere ervaring. De vagina is dan veel meer ontspannen, en opener voor ontvangst voor een penis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet inplannen! Dan komt er nog meer spanning bij op het moment van de waarheid en jullie zijn al niet al te ervaren(neem ik aan). En is het veel spontaner en geiler lijkt mij!

Als het moment daar is moet je het gewoon doen. Daarmee bedoel ik: is de kust veilig, ouders weg, zij geil, jij geil, fijne en/of exotische sfeer aanwezig.

Op dat moment zou ik er gewoon voor gaan.

Succes ermee en geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt leuk dagje stad in, ergens hapje eten en vervolgens een hotelletje. Kost wel watmaar je kan via hotelkamerveiling enzo ook erg goedkoop dit soort dingen plannen. Je kan het uiteraard ook thuis doen en even kijken wanneer de ouders weg zijn. Zo heb ik het ook gedaan. Eerste keer is altijd even spannend en dat is ook heel normeel. Probeer er gewoon van te genieten en maak je zelf niet gek dat je het 'verkeerd' kunt doen. Succes en veel plezier.