Dat is een seksstandje.

De man moet bij dit standje zijn bovenlijf een beetje oprichten en niet teveel op de vrouw leunen, want dat is voor haar vermoeiend.

Voor de man is deze houding opwindend, omdat de eikel sterk gestimuleerd wordt en de penis diep naar binnen kan. Als hij zijn benen buitenom doet, wordt de wrijving sterker.

De clitoris wordt niet gestimuleerd, maar is wel makkelijk toegankelijk voor de hand. De G-plek wordt in deze houding wel sterk gestimuleerd. Het is een goede houding voor zwangere en dikke vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is als 2 hondjes de liefde met elkaar bedrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent 't woordje "zo" voor de als vergeten ;) erg grappig,van mij n +
Het is eigenlijk ' doggy style'
En zoals je nu al weet is het een positie om sex te hebben.

De vrouw zit op handen en knieen en de man penetreerd haar vagina van achteren. Dit kan hij op zn knieen of staand ( gesquad) doen.

In deze positie wordt idd niet de clitoris gestimuleerd, maar deze kan de vrouw dan makkelijk zelf stimuleren met maar vingers of een vibrator.
Tegelijk zou de g-spot gestimuleerd worden, echter daar is dan wel voldoende stootlengte voor nodig.
Dus dit standje is fijn voor vrouwen wiens partner een meer dan een boven gemiddelde penis heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doggy style is een sex standje die lijkt op de manier hoe cavias sex hebben. Die manier hebben mensen over genomen omdat het een sexy anaal standje is.