pukkels op penis?

is dit normaal?
ik weet niet of het pukkels zijn, maar het ziet er uit als mee-eeters, en als je heel hard in 1 knijpt komt er ook van dat witte spul uit, (nee geen sperma, maar van dat pukkel-spul) , ze lopen door over de hele huid zeg maar.

Toegevoegd na 4 minuten:
en hoe krijg ik het weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat heb ik ook, ik knijp ze gewoon uit.. er is niets ergs an, het i gewoon noraal.. ze gan tog wee weg

Antwoorden (4)

gaat vanzelf weg/gaat niet weg maar het is waarschijnlijk onschadelijk het zijn waarschijnlijk talgkliertjes heb het zelf ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het ook...heel raar ja!! het zijn gewoon opgehoopte vet bolletjes, je kan ze in principe uitknijpen maar ze gaan na een tijdje weg..!!€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm dat heet eigenlijk de Parelketting.

Daar is niets gevaarlijk aan, het is gewoon talg

http://www.sexwoordenboek.nl/parelketting.html

http://www.sexwoordenboek.nl/talgklieren.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het helemaal niet erg. Ik heb het zelf ook wel eens gehad. Het zijn eigenlijk dezelfde dingen als jeugdpuistjes. Dus je moet er gewoon van af blijven en dan gaat het na 5 tot 14 dagen weg (als het goed is). Je moet wel uitkijken dat het niet gaat bloeden, want als dat gebeurt, zit je piemel daarna helemaal vol!