Welk gedrag, ten opzichte van sex, vinden mannen vaak erg aantrekkelijk bij een vrouw?

Is het aantrekkelijker als ze er vrij makkelijk over denkt? Of juist niet? Wat maakt nou eigenlijk dat een man méér wil? Zelfs ná de "prooi te hebben gevangen", zeg maar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K
Kimath
13 jaar geleden
Deze vraag doet mij denken aan: wat voor signaal geeft een meisje af als ze...(met haar haren speelt, lippen likt, je onder de tafel schopt, etc.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wat wil je daarmee zeggen?
Kimath
13 jaar geleden
verder niks hoor, moest ik gewoon aan denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is dit de vrouwelijke versie van die vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadat de mán de prooi heeft gevangen? Vang je zelf dan nooit een 'prooi'? Je hoeft ook als vrouw echt niet als een muurbloempje af zitten wachten of er toevallig een man langskomt die jou wil 'vangen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik nog nooit gedaan, nee..! Dat durf ik niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom niet? Probeer het je eens voor te stellen: wat is nou het ergste wat er kan gebeuren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik te onzeker voor denk ik. Het komt ook niet echt bij me op, ik wacht meestal gewoon af eigenlijk. Bovendien heb ik slechte ervaringen met mannen... De 2 mannen in mijn leven, hebben me niet zo goed behandeld (vooral geestelijk). De vraag die jij me nu stelt moet ik dus helaas beantwoorden met de wetenschap dat er héél wat kan gebeuren. Maar ja, nu hoor ik zelf ook ineens dat dat een behoorlijk passieve houding is..! Hmmm, stof om over na te denken.

Het beste antwoord

Voor een one-night-stand zal een man alles aantrekkelijk vinden wat een vrouw doet, als ze maar laat merken dat ze wil en makkelijk over een potje seks denkt. Meestal blijft het daar dan bij, want zijn lust en nieuwsgierigheid zijn geblust. Het zal dus wel bij die ene keer blijven want om echt een liefdevolle relatie met een vrouw aan te gaan, daarvoor zal hij liever wat meer moeite doen. Vaak hoor je mannen dan zeggen; Ze is wel lekker in bed, dus voor een keertje prima, maar een afgelikte boterham wil je toch niet om mee te leven. Ze zal het met trouw ook wel niet zo nauw nemen.".
Een man wil nl. het liefst veroveren, dan is de 'beloning' voor het gevoel groter. Naarmate een vrouw meer laat merken dat ze niet met iedere man zomaar een potje seks wil omdat zij zin heeft, zal zijn nieuwsgierigheid groter worden en zal hij haar toch over willen halen. Elke man zal zich dan toch belangrijk voelen omdat ze juist voor hem gekozen heeft en het niet met iedereen doet. Zij heeft dan het voordeel dat hij al langer moeite voor haar heeft gedaan en haar intussen al langer heeft leren kennen.
Dan zal er dus ook een ander gevoel gaan meespelen als zij leuk blijkt te zijn om gewoon mee om te gaan zonder seks. Ik denk dat je dan ook eerder kans hebt dat je aan elkaar blijft 'hangen' na seks te hebben gehad.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als een vrouw het initiatief neemt en haar man/vriend verleidt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen zijn behalve mannen, ook mensen, dus dat verschilt per man, en waar de behoeften liggen van die persoon, en hoe die persoon denkt over dit soort zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, absoluut waar. Maar daarom heb ik ook 'vaak' gezegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, excuus, ik had dat woord 'vaak' niet zo letterlijk genomen toen ik het las, maar ik denk in dat geval dat een man het 'vaak' het belangrijkste vindt dat een vrouw zichzelf is, en ik denk dat mannen 'vaak' niet houden van onzeker gedrag als het gaat om seks. En of ze het juist aantrekkelijker vinden als ze er makkelijk over denkt, of juist niet, dat komt denk ik beiden even vaak voor... Misschien houden mannen op relationeel gebied meer van vrouwen die er niet makkelijk over denken, en voor de avontuurtjes juist wel,.. of dan ook weer juist niet, omdat het dan té makkelijk is .. haha complex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja toch? Dat vind ik dus ook! ;-)
Wanneer een vrouw initiatief neemt. Dus wees niet te passief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me toch af; geeft ze zich dan niet te makkelijk weg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Initiatief nemen betekent niet meteen erop vliegen. Maar als de vrouw laat zien dat ze wil doet een man dat vaak al erg goed. En je kan ook 'hard-to-get' - initiatief nemen. Neem zet de eerste stappen maar maak het niet te makkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké... Hier kan ik wel wat mee. Thankx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilde het toch ook weten voor nádat de man 'de prooi gevangen heeft'? Hoe bedoel je 'te gemakkelijk weggeven' als je in een relatie zit? Als ik zin heb in seks dan verleid ik mijn man en ben ik gewoon duidelijk over waar ik zin in heb. Waarom zou ik spelletjes spelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik zit na 1 keer sex nog niet meteen in een relatie. En ik ben niet getrouwd, dus dat gaat niet op. Als ik een relatie heb, doe ik hetzelfde als jij. Dan ben ik zeker niet passief! ;-)
Als een vrouw een wolk feromonen om zich heen heeft (vruchtbare vrouwen hebben gemiddeld genomen een sterker libido dan de man) en laat merken veel zin te hebben, ofwel hem haast de kleren van het lijf wil scheuren (bij wijze van spreken) windt de meeste mannen enorm op.
Ik denk dat gemiddeld genomen sexy lingerie op zich minder effect heeft.
Omdat echter een vrouw zich soms zo kleedt lat ze ZIEN dat ze zin heeft en dat windt mannen meer op dan wat dan ook.
Wat veel mannen ook waarderen is als de vrouw na een korte tijd een volgende ronde wil.
De gelukzalige uitdrukking op het gezicht van deze bofkont verraadt een geslaagde nacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dit volkomen afhankelijk is van hoe vrij de man zélf over sex denkt en praat. Ik denk dat de meeste jongere mannen in Nederland (door de liberalisering) er vrij makkelijk over praten en het aantrekkelijk zouden vinden als de vrouw er ook zo over denkt; ze hebben immers iets gemeen wat best belangrijk is in een relatie (understatement).
Als ik voor mijzelf spreek (en ik kan niet anders :-) zou ik me niet zo comfortabel voelen als het nergens anders over ging tijdens een date en ik (mannetje) was op zoek naar een serieuze relatie. Dat zou bij mij weer de indruk wekken dat de vrouw er ook met andere mannen makkelijk over praat en misschien niet zo trouw is als ik zou hopen. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk.
Als je met de vraag "wat maakt dat een man méér wil" een langdurige relatie bedoelt denk ik dat daar véél meer bij komt kijken dan alleen de opvatting over sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet steeds trachten een uitdaging te blijven. Laat hem niet te makkelijk denken dat de 'buit' binnen is, om het maar even zo te stellen. Indien hij de indruk krijgt dat hij nog moet 'jagen' zal de (seksuele)vlam nooit doven.