Hoevaak per week/maand seks is normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal volgens wie? Ik geloof niet dat we hier een wet voor hebben!

Antwoorden (7)

Normaal is wat jij en je partner prettig vinden.
Of dat 3x per dag of 3x per jaar is, maakt niet uit, het gaat erom dat jullie het prettig hebben.

De gemiddelde Nederlander heeft 1,7x per week seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gemiddeld 2 keer per week, maar somiggen doen het elke dag en anderen eens per maand of helemaal niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is normaal voor jou?
De hoeveelheid is afhankelijk van 2 partners en dan afhankelijk van onder andere libido, gezondheid, persoonlijke omstandigheden (drukte op het werk, kinderen ja of nee en zo ja, in welke leeftijd) enz. enz.
Kan heel variabel zijn; als de kwaliteit maar goed is toch?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Wanneer jij en je partner zin hebben! het gaat om elkaar verwennen, van elkaar houden, en je relatie versterken!
wat maakt het nou uit wat "normaal" is?? voor "normaal" bestaat geen definitie!

Geniet er van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let niet op gemiddelden.

Gemiddelden komen tot stand door minder, meer en gelijk. Dus allemaal mensen die hun eigen gemiddelde hebben. Moet jij ook doen. Leven zoals jij het wilt met je partner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"normaal" is zo vaak als jij en je partner(s) het lekker vinden en je werk en of gezinsleven er niet onder lijd.
Of dat 1 keer per jaar is of 5 x per dag maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie bepaalt wat normaal is?
Normaal is slechts een gemiddelde.
Normaal zijn de voorgeschreven normen en waarden die de meeste mensen handhaven. En waaraan voldaan zou moeten worden. Onzin als je het mij vraagt. Je moet toch lekker kunnen zijn en doen wie je bent. (Niet bij alles natuurlijk, er zijn genoeg normen en waarden, maar bij privédingen zoals seks is het echt zelf bepalen.)

Ga gewoon van je eigen gevoel uit! En die van je partner waarmee je de seks beleefd.
Wanneer jullie er allebei vrede mee hebben is dat voor jullie normaal.
De een vindt misschien 1x in de week meer als zat en de ander kan er geen genoeg van krijgen en wil een paar keer per dag.
Dat kan, ieder persoon is verschillend en ieder individu heeft zijn/haar eigen behoeftes en verlangen op maat.