Hoe vaak heeft een Nederlander gemiddeld sex?

Dit naar aanleiding van een reactie bij een vraag dat een keer per dag gemiddeld het inimum zou zijn..

Weet jij het antwoord?

/2500

Gemiddeld genomen vrijen de meeste koppels 1 tot 2 keer per week, maar de frequentie neemt snel af naarmate de leeftijd stijgt. Zo vrijen koppels die reeds tien jaar samen zijn en twee kinderen hebben gemiddeld nog maar 1 tot 2 keer per maand.

Nederlanders bedrijven jaarlijks gemiddeld 115 keer de liefde. Dus in een maand 1-5

Volgens Opra Winfrey: ''Mensen hebben gemiddeld 52x per jaar seks, dus ongeveer iets minder dan 1x per week.'' Dit geloof ik wel, ze liegt niet denk ik. Mensen waar het niet goed gaat in een relatie, kunnen wel jaren geen seks hebben. Voor kinderen is het goed om de ouders af en toe zo te zien doen, heel erg hoeft niet, maar bij elkaar zitten, kusjes geven, dat is goed voor een kind om dat te zien. Een kind 'kopieert' het gedrag van de ouders deels, en zal zo dus ook bij zijn of haar vriend/vriendin gaan doen soms. Succes. Toegevoegd na 22 uur: Waarschijnlijk zijn dit de Nederlandse statistieken!

Ik heb ooit gelezen 2 á 3 keer in de week.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100