Kan ik minoxidil gebruiken als ik een roaccutane kuur slik?

Ik zit aan een roaccutane kuur voor rug acne doormiddel van het slikken van roaccutane pillen, ik wil tegelijkertijd een baard laten groeien, kan ik tijdens het slikken van deze pillen minoxidil op mijn baard smeren?

9 maanden geleden
1.5K
Ritsuka
9 maanden geleden
Vraag dit aan je apotheek
Cryofiel
9 maanden geleden
Een baard groeit toch vanzelf?
Ritsuka
9 maanden geleden
Ik lees hier dat acen een bijwerking kan zijn, daar wil je toch vanaf? https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Minoxidil
Cryofiel
9 maanden geleden
Goed gezien!

@Vraagsteller, smeerde je al een tijd minoxidil, en vraag je je nu af of je daarmee kunt doorgaan tijdens de roaccutane-kuur?
Koen_Beuk1
9 maanden geleden
Ik gebruikte al even minoxidil en moet binnenkort roaccutane slikken
tinus1969
9 maanden geleden
Stop eerst maar eens met minoxidil; en kijk of die acne dan minder wordt. Roaccutane werkt goed maar geeft soms ook bijwerkingen.

Geef als eerste antwoord