Kan injectie van hyaluronzuur de slijtage van gewrichten vertragen of zelfs vermijden?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Zo 'n injectie kan het leven wat veraangenamen. Het gewricht wordt iets soepeler en de pijn neemt af. Zo 'n injectie werkt ca 6 maanden en is een redelijk alternatief voor andere pijnstillende injecties. Doordat de pijn minder wordt, ga je gemakkelijker bewegen, waardoor de de gewrichten weer op een "normale" manier gebruikt. Alleen dat al is heilzaam.