Hoe kom ik van mijn hoofdpijn af?

Ik heb al een week een soort hoofdpijn, en als ik voorover ga of naar achter met mijn hoofd word het erger, en mijn ogen doen ook zo pijn, als ik ze open doe,dicht , of beweeg. Hoe gaat dit weg en wat is dit?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Klinkt alsof je "holtes"verstopt zijn.
Daardoor ontstaat er een druk op je voorhoofd/ogen als je je een beetje inspant.
Ik zou zeggen, neem eens een goed "stoombad" en blijf daar ff in zitten.
Blijft het probleem naar enkele dagen nog steeds aanwezig en wordt het niet minder, dan is er maar 1 oplossing.
Langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik ben het eens met de poster boven mij .. alleen als het aanhoud zou ik langs de opticien gaan. als het daar niet aan ligt kun je nog altijd naar de huisarts gaan.

(ik houd niet van de huisarts dus eerst andere opties nalopen) :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ook last heb van je schouders/nek, kan de pijn daarvan uit komen.
Eens een goede massage wil dan wel helpen, of je slapen masseren met tocotolin.
Ideaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoofdpijnen hebben oorzaken, die moet je opzoeken.het kan zoveel zijn, daar moet je voor naar de huisarts.niet iedere hoofdpijn is hetzelfde,het is een teken dat er iets niet goed is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zout water snuiven (zelf maken, beetje zout in heet water en af laten koelen) en opsnuiven. Ik heb een soort spuitje ooit bij de apotheek gehaald hiervoor. Door het licht zoute water slinken je slijmvliezen en krijgen je holtes weer lucht. Ook als het niet je holtes zijn, kan dit geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je een voorhoofdsholteontsteking hebt.
Ga naar je huisarts die weet de oplossing en wat voor medicijnen je moet gebruiken.

Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt misschien te simpel, maar er heerst een verkoudheids virus, die behalve snotterig zijn, niezen en hoesten, bij sommige ook hoofdpijn geeft, zo tussen je slapen, aan de voorzijde van je hoofd, soms een beetje duizelig, misselijk en pijn in je oogbollen, als je dit hebt, dan gaat dit maar heel langzaam over.
Kan een paar weken duren.
Geen alcohol en koffie drinken, die verergeren het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens te zuigen op een anijsblokje .
baat het niet schaad het niet.
bij mij heeft het geholpen .
er schijnt een stofje in te zitten die hoofdpijn tegen gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een massage nemen,of Panadol nemen ,dat is echt een goede en sterke medicijn.
Ik had een keer hoofdpijn namde ik Panadol,gelijk was het de volgende dag weer over,je kan Panadol in drogisten kopen of kruidvat/apotheek.
ik zou zeggen 'probeer het maar'
veel beterschap trouwens.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of je kan ook gewoon naar je huisarts gaan.