Moet ik naar de dokter?

Afgelopen weekend heb ik 2 keer een hockeybal tegen m'n knieschijf gehad. Ik kan hem wel gewoon buigen maar het doet wel zeer. M'n knie is dik en bont en blauw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (4)

Ga voor de zekerheid even langs, kost je alleen tijd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij/zij zal je kunnen vertellen of er iets beschadigd is of dat je alleen een (lichte) kneuzing hebt die waarschijnlijk vanzelf over gaat.
Afhankelijk van de blessure zal hij juist rust of beweging voor kunnen schrijven.

Zoals de Engelsen zo mooi zeggen: "Better safe, than sorry".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het erg zeer doet en je knie is dik en blauw, zou ik zeker even naar de huisarts gaan om na te laten kijken.

Toegevoegd na 39 seconden:
Misschien is het niks bijzonders, maar ik zou voor de zekerheid toch maar gaan.
13 jaar geleden
je kan het even telefonisch bespreken met de dokter, dan kan hij ws wel inschatten wat nodig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet naar de dokter gaat, KAN je veel verliezen. Wel naar de dokter kan je alleen maar winnen. Ook al is het geruststelling dat het niets is.