Wat zijn symptonen op je lichaam met heel veel jeuk?

ik heb allemaal rode plekkjes op mijn arm en dat jeukt heel erg wat moet ik doen

2 maanden geleden
tinus1969
2 maanden geleden
Naar de huisarts. Die kan dit zien. Eczeem? Schurft? Ringworm? Iets anders?
Pieterke
2 maanden geleden
Dat kan van alles zijn. Ga zo snel mogelijk naar de huisarts.
Ritsuka
2 maanden geleden
Ander wasmiddel?
Antoni
2 maanden geleden
Jeuk zelf en rode plekjes zelf zijn symptomen. Een symptoom is een verschijnsel, kenmerk of klacht, behorend bij de diagnose van een bepaalde ziekte, aandoening of verwonding. Jeuk en rode plekjes kunnen van van alles een symptoom zijn.
joro
2 maanden geleden
Slik je medicatie? Zo ja, dan kan het een allergische reactie zijn, dus bel de dokter even. Als dit niet het geval is, kan het ook aan de voeding liggen. Heb je iets nieuws gegeten? Ook een nieuw wasmiddel kan de boosdoener zijn.

Antwoorden (1)

2 maanden geleden