Is er een website waar ik mijn zelf ontworpen hulpmiddelen kan aanbieden?

Ik ontwerp en 3D print hulpmiddelen voor personen met een mobiliteitsbeperking door een spier/zenuw ziekte of ouderdom. Een voorbeeld van een product dat ik ontworpen heb, is een multifunctioneel verdikkingselement dat om smalle items zoals potloden, pennen, gebaksvorkjes en theelepeltjes geplaatst kan worden. Dit product is bedoeld voor personen die weinig kracht in de handen hebben (denk o.a. carpaal tunnel syndroom en duchenne).

5 maanden geleden
Ikhebgeenidee
5 maanden geleden
Marktplaats
Ritsuka
5 maanden geleden
Op een site als Etsy

Geef als eerste antwoord