Ik wil graag TENA Lady kopen maar waar kan dat zo goedkoop mogelijk?

Tot nu toe koop ik het steeds bij Hulpmiddelonline.nl (https://www.hulpmiddelonline.nl/tena-lady/tena-lady-inlegkruisjes/) maar aangezien ik nogal veel inlegkruisjes nodig heb kost me dat een kapitaal. Ben benieuwd of er goedkopere winkels zijn.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hoi, de kringloopwinkel bij ons ligt echt vol met pakken tena lady.
Bel eens de kringloop bij jou in de buurt. Wie weet.
Inekez1
5 jaar geleden
Voor licht urineverlies kun je ook gewone goedkope inlegkruisjes van een ander merk gebruiken. Bij langdurige / ernstige incontinentie kun je een vergoeding van je zorgverzekeraar krijgen voor incontinentiemateriaal. Kijk bij je eigen zorgverzekeraar met welke leverancier een contract is gesloten. Je hebt wellicht een verklaring van je huisarts nodig dat het om een serieuze aandoening gaat.
jc54
5 jaar geleden
Dit is geen antwoord, dit is een vraag....
Utrecht
5 jaar geleden
En Kruidvat blijkt duurder te zijn....
SimonV
5 jaar geleden
€ 2,46 voor 24 stuks
https://www.newpharma.nl/tena/600675/tena-lights-by-tena-inlegkruisjes-normal-24-stuks.html
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In mijn antwoord: > €2,15 (28 stuks) <
Amadea
5 jaar geleden
@Inekez1: als je veel inlegkruisjes nodig hebt is het onverstandig om goedkope te nemen. Want dat kan een brandend gevoel en irritatie opleveren, met op den duur grotere gevolgen. De inlegkruisjes moeten ademend zijn en geen plastic bevatten.

Antwoorden (1)

Online ook te vinden bij de Etos voor €3,19.
Zelf naar de winkel of online bestellen en dan gratis af te halen vanaf €20,-, dan scheelt het toch de verzendkosten. Gratis thuisbezorgd vanaf €30,- dan heb je echt voorraad zonder bijkomende verzendkosten.
https://www.etos.nl/producten/tena-lights-inlegkruisjes-normaal-120172085.html
---
Aanbieding kwam ik tegen van Tena Light Inlegkruisjes Light voor €2,15 (28 stuks)
Gratis levering vanaf €39 via Pickup afhaalpunten.
https://www.viata.nl/thuiszorg/incontinentie-en-stoma/tena-lights-inlegkruisjes-light-blaasverslapping-28-stuks-nl?utm_campaign=affiliate&amp;utm_source=beslist.nl&amp;utm_medium=cpc&amp;utm_content=Tena&amp;utm_term=nlnl_be158685
Toegevoegd op 17 maart 2019 18:13: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
+ valt weinig meer aan toe te voegen... ;-)