ik heb een soort van blauw plek in me hals en al een jaar last van blauwe benen en daar een oranje plekje die dagelijks verschijnt. wat betekend dit?

ik heb nu 4 dagen een soort van blauwe plek in mijn hals. het doet geen pijn maar het valt wel op. al een jaar heb ik ook last van blauwe benen en er zit een soort van oranje plekkje op me linker boven been die dagelijks verschijnt. wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

Krijg je snel blauwe plekken? Heb je gelijk al een grote blauwe plek als je ergens zachtjes tegen aan stoot? Dan kan het zijn dat je een tekort aan bloedplaatjes hebt. Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan, die kan je hierbij verder helpen. Succes!