Kan je oor schuiner komen te staan als iemand eraan trekt?

Mijn vriendin vind het nog wel eens leuk met (alleen) stoeien om aan mn oor te trekken (tot krakend toe)... Nu heb ik het haar al afgeleerd en flink de biecht aangegeven. Het is gewoon niet normaal. Maar als ik nu in de spiegel kijk zie ik een klein verschil.

Mijn linker oor gaat ook veel soepeler naar voren dan de rechter. Het kraakbeen is gewoon aangetast.

Maarja, ik kan het me ook gewoon verbeelden en dat ik zo geboren ben. Als het wel kam; wat kun je er dan aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (1)

Natuurlijk niet als het zo simpel was kon de ingreep om flaporen te verminderen wel afgeschaft worden, gewoon een paar flinke rukken eraan en de zaak staat weer recht (wel de goede kant op trekken dan natuurlijk)

Ok en nou serieus, als dat zou helpen zouden ze flaporen kunnen verhelpen door de oren bijv tegen het hoofd te binden. Dat werkt niet hoor (helaas voor de slachtoffers)
10 jaar geleden
Summo
10 jaar geleden
Ik kan uitstekend lezen, ik beweer alleen dat als de beweging de ene kant op niet lukt, dus flaporen herstellen door ze NAAR je hoofd te bewegen, de kans minimaal is dat je flaporen krijgt van de beweging van je hoofd af, of wat voor bewegingen jouw oren maken door het geweld van je vriendin. Lees mijn antwoord nog maar eens goed door, dat staat er toch echt in volgens mij, en zo niet zie hierboven voor je antwoord. En let op: als je je oren er zowat af laat rukken krijg je vast wel schade aan je kraakbeen, zie boksers die hebben ook allemaal rare oren en neuzen. Maar dan stel ik voor dat het tijd wordt voor een andere vriendin ;)