Ik heb keelpijn, hevige oorpijn, pijn naast mijn neus en op mijn voorhoofd, wat heb ik?

In Egypte werd gezegd dat dit bijholteontsteking was, maar in nederland hier zeggen ze daar niks over en weten ze het gewoon niet. Ben naar de dokter, ziekenhuis geweest alles maar mijn probleem is niet opgelost en ik loop hier al anderhalf jaar mee!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Terug naar je huisarts! Ik ben geen arts, maar had dezelfde klachten toen bij mij een bijholteontsteking werd vastgesteld, dit kun je proberen te verhelpen door dagelijks met een neusspray te sprayen. Misschien heb je antibiotica nodig, misschien heb je genoeg aan een neusspray, maar misschien heb je wel iets totaal anders nodig. Ook stomen kan verlichting geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje voor het antwoord