De laatste tijd gaan mijn onderbroeken kapot door mn afscheiding, hoe kan dit?

Ik heb nu al 3 keer gehad dat mn onderbroeken kapot lijken te gaan door mn afscheiding, ik weet niet hoe dit komt en of dit ernstig is ? kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (3)

Dat lijkt mij een wonderlijk verhaal.
Het kan ook zijn dat je een soort onderbroeken koopt die niks kan hebben.

De degelijke katoenen onderbroeken (van de Wibra ofzo) die gaan echt niet
kapot door afscheiding.

Als je afscheiding echt zo bijtend zou zijn, dat je onderbroeken er van kapot gaan, dan zou je dus veel meer last moeten hebben.
Heb je verder dan geen jeuk en irritatie?
Over het algemeen zijn inlegkruisjes niet aan te bevelen, maar je zou het een
poosje kunnen proberen om te zien hoe die reageren op jouw afscheiding.

Er is heel veel te schrijven over vaginale afscheiding,
heel uitgebreide informatie vind je hier.
http://www.thuisarts.nl/vaginale-afscheiding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Pieces heeft geen goede kwaliteit kleding
Dan is het daar erg zuur. De flora is niet oké, yoghurt erin wil wel eens helpen. Of ga naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je doet je naam eer aan geloof ik. Onderbroeken gaan alleen kapot als ze zwaar versleten zijn. Het zuurgehalte in je vagina kan nooit zo zuur zijn dat er gaten in je onderbroek ontstaan.